Lorge gästbloggar

Tja, :D

Hehe, vad ska man skriva? :P ja, jag kanske kan hitta på något :P haha

Hur min dag har varit, ja först vakna jag, sen åt jag, satt mej vid datan, åt igen, skrev lite engelska, åt lunch, facebook, åt, sen la jag en :D, åt igen, duscha, sen nu skriver jag ett inlägg :P, och snart ska jag käka. det var min dag haha xD vad mer ska jag skriva?

Ja, dagens outfit

shorts kommer från vettefan

tröja från JC

kalsonger från jc

Bild nedan, fin va? host jaja detta gick ju inte så bra haha, fattar inte hur du kan vara så bra på att skriva in sånt hära.

xoxo, Lorge :D

 


Kommentarer
Postat av: K A R R O

blondinlorge, bloggning är din framtid ! Hahah ;D

2009-12-06 @ 12:28:40
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: LorgeNo1 <3

Hahe not? :P

2009-12-06 @ 17:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0