Manske in da house <3

Jahaja :) Då var det väl min tur och gästblogga dårå :)
Kan ju börja med att vi hade en liten fest hos Alle igår/idag, kul var det och vi höll väl på med lite lekar och lite andra busiga saker... Haha, stackars Julia som fick vara offer.. Men du fick ju ge tillbaka sen när du "spankade" mej, om man nu kan kalla det så. Hah :)

Och i fredags var jag och Anton på idol! Vi hade ju VIP-biljetter så det var ju ganska najs.. Vi satt precis vid scenen och var med lite på tv också. Och vi hade faktiskt ögonkontakt med AGNES i typ 5 sekunder :) Sjuuukt het är hon ;D Sen var ju Playboy/Slitz Bingo Rimér där också och filmade oss (a) http://www.youtube.com/watch?v=KICvxsdFpFg

Japp, så har helgen sett ut.. Nu har jag vart hemma och slaggat sen 11 i morse och spelat Halo med Philip och Max. Max är faktiskt ganska bra för att vara.. dålig. Haha.

Men nu pallar jag inte skriva mer, bloggandet gör mig trött och ska nog kolla på nån film nu :)

Juste, sex- & samlevnadsvecka i skolan :) Schweet :) <3









/Manske

Kommentarer
Postat av: Lorge

Bög ;P

2009-12-13 @ 21:54:43
Postat av: MAX

vadå för att vara dålig?! :)

2009-12-14 @ 21:52:53
Postat av: manske

du har ju inte kommit upp i skillnivån som jag ligger på ;)

2009-12-15 @ 16:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0