älskar mycket eller bara tillräckligt ?

"Shot through the heart, and you're to blame, darlin'you give love a bad name"

för mycket hat och skit. vart går gränsen för vad man kan ge och ta. just nu ger jag en jävla massa. skitskitskit. men det är bara i sanningens ord. du är där du är, ska du komma närmre mig får du allt försöka dig på en annan taktik! för jag är inte den som släpper in hur som helst. jag har lärt mig det nu. tack. du har lärt mig. tala ut, jo visst. jag borde, men med vem och vart? antingen är folk för fega eller så handlar det om att jag inte vill trycka ner andra med min skit. därför gråter jag inte ut. jag vet att jag borde. jag gör det ibland. de senaste dagarna har faktiskt varit de första på länge som jag verkligen släppt loss. då menar jag inte typ dansa på bordet, utan släng ur mig mina känslor. gett min skit, dens om jag burit på tillräckligt länge nu. jag har slängt den till vem som egentligen borde bära den. jag vill dig inte illa, jag vill inte skada. men ett barn, jag är faktisk inte ens 15. ska jag behöva ta allt det här? en kompis sa till mig en gång att jag har rätt att bara lyssna på det jag vill, att jag bara ska behöva ställa upp till det måttet att jag inte mår sämre själv. jag har väl varit svag. men jag är stark. egentligen. ingen ska trampa på mig. jag växer upp och får bestämma själv. jag menar bara att jag behöver inte lyssna på vad du säger. visst du har halv vårdnad om mig, men jag kan dra. jag kan försvinna. och jag säger bara akta !
det kan skada andra än mig, det kan skada så många som inte ens har med det här att göra. och ändå, innerst inne. även om du inte vill inse det. så är vääl vi ändå viktigast, jag och de 2 andra. vi betyder mest. det vetg jag. eller jag vill veta. jag vill att du ska visa. vi har betydelse. snälla säg det. säg att du skulle gör allt för oss. som du sa förut, hur mycket du älskar oss. snälla säh det. annars klarar jag inte mer. lätta på dina synder, ta tag i dina problem. ge allt annat tid. men låt inte andra hindra dig. låt henne inte ta dig ifrån oss. vår tid är snart slut. en tår jag ny fäller. den rinner sakta ner för min kind, jag försöker få den att skynda på. men den vill inte, istället stannar den där. den kommer stanna tills den släpps ut igen. när jag låter den! :'( 

Kommentarer
Postat av: Bea

fint

2009-11-05 @ 15:03:18
URL: http://hej.blogg.se/
Postat av: K A R R O

Alle, du är den starkaste personen jag känner och jag menar det vekligen. Du är och kommer alltid att vara en helt sjukt underbar människa. Världens finaste i mina ögon. Du är underbar. Du är stark. Du är bäst.

Och jag älskar dig för det. Galet mycket !

2009-11-05 @ 22:26:24
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0