till min broder. och min själ.

jag varken tror eller vill att du ska läsa det här, inte nu iaf. av någon anledning är du inte mogen för det och jag är ínte redo för att bli sams (a) haha skämt dära, vi kommer  a l d r i g  bli sams ! a hur som helst vill jag bara nämna hur bra saker var förut. kanske inte så mycket mellan dig och mig, men överhuvudtaget ! allt var bättre då,  n ä s t a n  iaf ;o men såklart finns en del som är jävligt bra nu, fast jag önskar mer än  A L L T  annat att det blev bättre ! fan verkligen inte alla vet hur jag har det nu, fast jag ska inte klaga, många har det värre ;s  men hur det än är nu kommer det att bli bättre. det är bara å inse, för med allt runt omkring, alla människor men oxå  e n s a m h e t e n  gör mig starkare ! men ändå är hela grejen helt  g a l e n och det gör det hela alldeles äckligt dumt illa men oxå väldigt spännande... livet går upp och ner. och nu håller jag på att lära mig själv och få andra att försöka leva idag, v e r k l i g e n , och strunta i imorn ! om du vill gifta dig nu så vafan gör det, imorn kanske du är sjuk (?!) och hur jävla kul är det att leva/dö med att man inte hunnit det man velat ? jag bara undrar, själv försöker jag med endel things, på olika sätt i mitt liv ! och jag längtar riktigt sjukt mycket efter den härligaste känslan på jorden, enligt mig, när du precis klarat av rädslorna som egentligen bara är iver efter att sedan få och göra mer. den känslan tänker jag nå och klå alldeles snarast ! hurra för idag (a) :)

 
en härlig nästa början väntar oss alla snart. på andra sidan. och dit är inte långt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0