thaithai

hola amigos, eller snarare savadikaa :D kanske dags å önska god jul å gott nytt ? ;p hehe d gör jag iaf :D nu är vi då inne på 2010 å ja, hur känns d ? faktiskt lite annorlunda, lixom bättre. men d säger man kanske varje år ? aja, i vilket fall, för min del kan d bara bli så jäääävla mycket bättre... dessutom har ja inte panikhuvudverk längre (a) skåla för den ;) men ja går ju på mina pills som ja fick på sjukan, höhö xD
kanske nån vill veta vad jag ängnar mig åt nu när ja orkar ? SARA haha jo ja har äntligen gått å blivit lebb ! typ, eller inte :p nej men d är min kompis. super snälla söta soliga silver sara ^^ 
mer då... ja längtar inte hem, inte så värst mycket iaf... fast já känner mig jääävligt kåt på lakris, synd bara att d inte finns hära -.- å mina kompisar, jo d saknar jag väl en aning (a) (;  

"bild borde vara här ;o"
min guzz, supertrevliga pojkvän, jag är såååå kär. *host* äcklad !

Kommentarer
Postat av: Love och Lollo

vad har hänt med dig egentilgen? man börjar ju undra om någon har hjärntvättat dig...;)

2010-01-05 @ 18:04:32
Postat av: philip

vadå äcklad?

2010-01-06 @ 18:04:00
Postat av: Ditt K

Saknar dig också pumpkin !!!! Lätt att vi ska ha :D Du och jag älskling, du och jag :* <3

2010-01-06 @ 20:40:07
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: philip

haha, vem fan har skrivit i mitt namn:P har en jävligt bra gissning, antagligen någon som slutar på ulia....

2010-01-10 @ 21:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0