YÄS

känns som jag är patetisk. skriver om dåliga saker eller skriver inte alls ! visst, det är väl mitt problem, jag har ju inte många läsare som jag tror bryr sig (?) men, det trycker ner mig själv. när man slarvar med livet som jag känner att jag gör just precis exakt nu. jag sitter inne på ett sommarlov. gnäller över värmen och att jag mår dåligt. istället borde jag bajsa ut det negativa, möta problemen och ta tag i dem. ringa alla vänner jag saknar, och boka upp heeeela sommaren. varför sitta här och ruttna ? hur ska jag någonsin orka börja nian om jag beteer mig så här. NEJ ucsh och fy. skärpning. jag ska från och med nu bli/vara glad, tänka positivt, vara trevlig och snäll (a) till och med mot min bror *så gott det går* :D pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss

nu ska jag njuta av livet, vad nu det innebär !  ;)


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

japp! :) men asså den där bilden är från skolavslutningen, så jag har inte använt den nån mer gång :) Men du ska få tillbaks den då vi träffas nästa gång. Tack för lånet! <3

2010-07-01 @ 18:36:02
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: Tanja

Så snygga skor du designat på nelly.se! Jag har röstat 5 poäng. hoppas du vill rösta på mina!

2010-07-28 @ 09:37:30
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0