bilder är påväg (a)

Här med startar jag nedräkningen till tävlingen ! 11 dagar.... efter imorn ska vi vara såååååå pepp :D

Gårdagen var grymmare än grymmast (a) Vi åkte och badade, eller snarare, jag och Elli badade, och ännu mer snarare Elli simmade (!) ;) galen som hon e, Elli, vår allas idol (a) ^^ Iaf, det var mysmysmys. Cyklade hem, heeeelt själv *host* Jag är ju då liite handikappad, hehe, så Julia cylkade. Tack för orket och varsegod för musklerna ;p haha. Senare åt jag och far mys middag och efter det bar jag iväg med cykeln till graninge. TJOHEEEJ fadderluttan! & jaa, en helt enkelt lyckad dag! :)
Idagdagen gjorde jag det speciella som... LINNEA. Yäsbox, jag joinade Linnea och det var mysmysmys ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0