galet ego

Idag har jag inte gjort någonting vettigt alls. Min plan var att titta på idol, eftersom jag missade igår, men ack, videon strulade -.- Vad tar man sig då till, när man sitter ensam hemma med gipsad fot. Jo, man lägger upp en ego bild på sig själv och talar om hur man ser på sig själv :) Visar världen att jag är jag, och oj, så snygg jag är... Jag skojar. Lite i alla fall. Fast har ni tänkt på det? Ibland känner man sig bara så jävla snygg?! Åååh, ibland känner man sig dock som en rutten gammal häxa... Och jag måste erkänna något, det är inte ofta jag lägger upp bilder på mig själv där jag ser ut, just som den där ruttna gamla häxan. Utan jag lägger upp bilder som jag tagit när självkänslan varit på topp! Så här har ni en bild, där jag faktiskt känner mig riktigt snygg.



PS. Man måste få vara lite ego ibland. Överdriva lite. Det är då man får upp humöret! DS.


Kommentarer
Postat av: FRidfa

2010-10-02 @ 18:48:02
Postat av: Friday ;)

Du ÄR riktigt snygg!! =D

2010-10-02 @ 18:48:42
Postat av: Ellinor

Söt, sötare, sötast!

2010-10-02 @ 20:18:37
Postat av: Mahtob

gilla !!

2010-10-02 @ 20:36:12
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0