mina muffins

Morsning korsning. Sitter här och ska snart börja plugga. Matte? So? Engelska? No? Jag skojar inte, jag är verkligen jätte taggad. WOHOO! Älskar att plugga. Plugga i mitt ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Hahahaa.

I alla fall. Igår åkte jag till Emma med tjejerna. Blev ganska förvånad och helt överlycklig när Linda klev in genom dörren. Ja, ni läste rätt, Linda! Fy fan vad glad jag blev. Det var säkert närmre 100 år sedan hon och jag sågs utanför skolan... (hon är en ganska upptagen tjej, så man får njuta över den lilla tid man får, men jag älskar henne ändå!) Efter ett tag kom även lite killar. Men vad gjorde vi egentligen? :$ Inte jätte mycket men kul hade vi :) Jag bestämde mig för att sova över, så när alla hade gått låg jag, Emma och Lollo och snackade. Det sjuka var att jag var i något mellan läge. Jag trodde att jag hörde vad dom sa, så när de frågade något så svarade jag helt random, eller så svarade jag på något när de inte ensa hade frågar :p Scaaarrryy...


årets skolavslutning. vårt kära träd (a)


Kommentarer
Postat av: linda

Naaw, tack väldens sötaste alexandra ! :') Super kul att träffa er med! :D vi måste träffas någon mer dag gullunge ! ^^ ♥♥♥♥♥♥♥

2010-10-03 @ 16:59:44
URL: http://lindaochannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0