Sparris

Woho. Tjo! Här sitter jag och skriver på coolaste fb med Maria som är skadad. Härmed dubbar jag dig till en "skadad snutte". Hur känns det? Buhu, jag gråter för dig, kära snutte Marre. Men jag bugar och bockar för min tid som "skadad snutte" som är över på fredag! Det är då det händer, jag blir av med gipset! :D Nog om skadade tösar, istället kan jag ta & berätta att jag håller på att laga köttfärspaj, som förmodligen kommer att bli världens godaste (a) !!! och lyssnar på rock. Sten coolt. Var bara tvungen att nämna det ;)

Hm.. vad mer? Jo minsann. Imorgon kommer Syv (?) till skolan och ska snacka om gymnasieval, tror jag. Galet, snart är det verkligen dags! Flickor och pojkar, alla 95or, och alla ni som gått om eller hoppat över, det är dags nu! Det är DAAAAAGS! Det är inte klokt vad tiden går fort. Så snart börjar gymnasie stresset.

Härmed avslutar jag detta blogginlägg och säger PUSS till mina nära & kära och återgår till paj bakandet :)


Här kommer en bild på käraste snutte Marre! ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

snuttis <3

2010-10-19 @ 12:46:20
URL: http://creativitybymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0