glada miner :)

Hejsan hoppsan lillebror. Min dag har varit dunder bra (!) Nej men faktiskt :) I skoan handlar SO föreläsningarna om USA:s historia, och det är very interesting! Efter skolan åkte jag till Karolinska med mami & fick mitt efterlängtade gips!!! Och vet ni vad?! Jag fick ett super hett lila gips och en ful liten sko ;) Dessutom, kära fot, behöver du bara gå i gips i tre veckor!!! Jaa, ni hörde rätt. TRE ynkliga veckor :D Jag är så glad nu. För vet ni vad, om ungefär fyra veckor har vi skoldans, & det vore väääldigt tråkigt att missa den!!

lovelovelove.


Kommentarer
Postat av: Karro

Jaa, den fär du fan inte missa, det är GAAALET kul !! ;D <3

2010-09-30 @ 08:24:07
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0