mycket mycket mycket läsvärt

Hej, Alexandra heter jag och ramla är mitt mellannamn? Är faktiskt skapligt trött på kryckor just nu. Även om ni som inte är beroende av kryckor tycker att "oj men det här är ju jätte kul, sluta klaga" så måste jag berätta sanningen! Kryckor är väldigt bra och utan dem skujlle jag vara.. rullstolsbunden? Jag är evigt tacksam kära kryckor. Men ni ställer också till med besvär. För jag, senil som jag är, glömmer väldigt ofta att sätta ner dem, eller åtminstone sätta ner dem rätt. Och när jag inte sätter dem rätt, gissa vad.. Jo då ramlar jag :o Igår ramlade jag för att kryckorna var ivägen och jag tog emot med min gipsade fot (!) Och idag ramlade jag för att jag glömde sätta i kryckorna.. och foten satte jag inte heller ner :p Vilket resulterade med att jag ramlade pladdask ner på marken. Har även ramlat i trappan men jag har aldrig gjort mig illa!!! Gud står på min sida, trot allt?

Ett skepp kom lastat med ett jätte jätte roligt och intressant inlägg... hehe



en mycket sexig hoppbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0