the final countdown

Hejsan hejsan. 
 Ett tag sedan jag skrev, och ooooj, vad jag har saker att berätta (a) :)
 I fredags var jag med mina tjejer på konsert. Inte vilken konsert som helst, utan EUROPE !!!! Gaaaaalet var det! Shit, jag hade längtat i flera månader, så jag är så sjuukt glad nu! Och det är inte det enda... Förutom att konserten var otroligt bra, med grymma låtar och balla effekter, så höll jag Joey Tempest hand två gånger. Mitt livs ögonblick (a) Näe men nästan :D Iaf, som ni fattar är jag sjukt nöj och glad!
 Efter konserten drog alla utom Love, alltså Anna, Emma och Elli hem till mig och sov. Myspys.

På lördagen, när alla dragit, åkte jag och Anna in till stan. Jätte mysigt hade vi när vi gick runt i regnet och shoppade, åt god mat och godis (a)  ^^
 
 
På kvällen hade vi en "pappa barn kväll" och såg på snabba cash, skit bra men jätte sorglig!

Igår dårå, så tränade jag. Allt gick fina fisken, körde på as bra, bättre än vanligt till och med (!) Men i slutet atv träningen så gjorde jag illa mig. Jätte mycket :'( Hehe, lilla jag... Nej men det är sant, har aldrig i hela mitt liv haft såhär ont. Fortfarande gör det hurontsomhelst, men men. Sånt e livet. 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Aj då :/

Hoppas det blir bättre snart :/

2010-09-20 @ 11:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0